[Tajfutas] őrségi ob - nullidő kérdése

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Sze. 3., H, 22:35:34 CEST

Végre az autósok is észreveszik, mennyire nem jó távoli verseny esetén a 10
órai 0 idő. Számtalan jó Zala megyei versenyről lemaradtam az elmúlt
években, ahol 11 órai 0 idő esetén oda tudtam volna érni vonatos-buszos
közlekedéssel, de 10 órai 0 idő (ami volt mindig) esetén nem. Aki a K-i
határ közeléből utazik a Ny-i határ közelébe (vagy fordítva) annak persze a
11 (vagy 12) órai 0 idő esetén is szüksége van előző éjszakai szállásra,
viszont abból nekik se nagyon van előnyük, ha az ország centrális részéből
utazók is fölöslegesen plusz szállásra vannak kötelezve.

Üdv:
KG

Szabolcs Tornai <tornai.szabolcs at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept.
3., H, 22:26):