[Tajfutas] Őszi Spari kupa

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Okt. 28., V, 19:41:03 CET

Pisti, a versenyezzünk egy jót szabály alkalmazandó ilyenkor, ha valaki ezt
nem ismeri, annak mindig lesz valami amibe beleköthet:-)
Az igazi kritikákat még én magánban írom.
A lisára ahogy Jano mondta ... de elfogadom hogy nem mindem viccem jó🚴🏼

Mathe Istvan <mathepista at gmail.com> (időpont: 2018. okt. 28., V, 19:34) ezt

--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve