[Tajfutas] Transmoduls Kupa vs Tájfutó Maraton

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2018. Okt. 25., Cs, 17:20:54 CEST

Viktor, miért kell mindenképp megrendezni idén a Tájfutó Maratont? A
prológ Megasprint Rallyval már szívtál, hiszen bár jó ötletnek tűnt a
középtávú OB előtt csinálni viszonylag hasonló terepen, mégis alig
voltak rajta, szenvedtél egy csomót a jegyzőkönyvvel (még úgy is, hogy
egy részét átvállaltam helyetted), és nemrég állította ki Csonti a
verseny számláját, ami a bevétel felére rúg.
Nehéz elképzelni, hogy tömeges igény lenne a szezon végén hosszútávú
pályákra, főleg akkor, amikor a sportág a másik irányba halad:
kieséses sprint jön 6-8 perces pályákkal, a HOB meg megszűnik. És aki
mégis ilyesmit akar ekkor futni, annak ott van a dobogókői hegyifutó
verseny ugyanezen a hétvégén.
Persze tudom, hogy a pályák többsége nem lenne hosszútávú, de ahhoz,
hogy mondjuk a gyerek kategóriákban sokan legyenek, tényleg egyeztetni
kéne a klubokkal. Ehhez képest még kiírás sincs az MTFSZ honlapon,
csak egy link a saját honlapodra, amin viszont még a márciusi
időpontok szerepelnek.

Nem fikázni akarlak, de nekem logikusabbnak tűnik csak jövőre sütni el
az idénre megtervezett pályákat. És ezt a Transmoduls nélkül is így
gondolnám. De abban igazad van, hogy nagyobb együttműködés nem ártana
felétek. Zsoltnak is szüksége van külső segítségre, pályakitűzőt
Budapestről, SI-kezelőt Pécsről hív. Amit nem értek, hogy Budapesten
és Pest megyében van az MTFSZ tagszervezetek és az igazolt versenyzők
kb. harmada, kiválóan össze tudna veszni mindenki mindenkivel
különböző dolgokon, ilyeneket mégis csak vidékről olvashattunk az
elmúlt 15 évben?!

Üdv,
Skuló Marci