[Tajfutas] Transmoduls Kupa vs Tájfutó Maraton

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2018. Okt. 25., Cs, 08:46:20 CEST

> Nem tudom megítélni milyen érdeklődés mutatkozhat a Tájfutó Maraton iránt a régióban

Ez baj, mert szerintem mindkettőtöknek azzal kellett volna kezdeni a
szervezést, hogy egyeztettek a dunántúli klubokkal.
Van egy olyan gyanúm, hogy november második felében egyik versenyre
sem fognak tömegesen ugrani, akár egy hétvégén van, akár nem. Tavaly
legalábbis ugyanezen a hétvégén volt a Transmoduls Kupa Veszprém
megyében erdei terepen, amin szintén elég csekély létszám volt.

Üdv,
Skuló Marci