[Tajfutas] ONEB parkoltatás és parkolási szokások

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2018. Okt. 16., K, 11:51:25 CEST

Sziasztok!
Nem minden versenyen lehet szerencsés helyet találni a parkoló autóknak,
tudom. Nem is háborognék a hosszú versenyközpontba gyaloglás miatt, ha
egymás iránti odafigyelést tapasztaltam volna. Sajnos nem így volt.
Lehet csak én vagyok úgy vele, hogy nem csak a saját érdekemet nézem, hanem
másokra is gondolok?
Aki a parkolást irányította, miért nem követelte meg a sofőröktől, hogy
minimális távolságot tartsanak egymás mögött? 1-1 méter elől hátul bőven
elegendő, ha hamarabb is akart volna valaki elmenni, ki tudott volna állni.
Ehelyett fél kocsi távolságra álltak egymástól az autók, ami igencsak
hosszú sort eredményezett. A gyereknek az autótól kellett kifutnia előbb a
célba majd a rajtba, ami így kb. 5 km lett, majdnem a teljes pályája. Pedig
nem is érkeztünk későn.

Egymás melletti parkoláskor is legyetek szívesek minimális távolságra
állni. Ez pedig nem egy teljes ajtó távolság. A legtöbb erdei parkolóhely
nem Aldi parkoló méretű helyet enged meg. Viszont mindenki szeretne
leparkolni, ezért úgy állok le, hogy más is beférjen. Nem egy autóval két
helyre "nehogy valaki hozzáérjen a kocsimhoz. Különben is, én itt vagyok a
másik meg le van szarva. " mentalitással.

Üdv:
Árva Kati