[Tajfutas] Karantén!

Balázs Nagy nbal5406 at gmail.com
2018. Okt. 12., P, 06:28:20 CEST

Tisztelt Rendezők!  (nemcsak az ONEB)

Sok-sok meghívást kapunk tőletek az ország különböző részeire.
Szebbnél-szebb tájakra hívtok meg bennünket versenyezni.

 De az utóbbi években elharapózott a KARANTÉN.

 Elhívtok bennünket kis hazánk szépséges tájegységeire és utána bezártok
bennünket egy karanténba! Feleslegesen órákat ácsorogva telik az időm!

 Pl a rövid távún Miskolcon egy zsúfolt strandon töltöttem el az időmet,
ahelyett, hogy körülnéztem volna a környéken és ne adj isten egy másik
hobbimnak( geoláda) áldozhassak!

 Jó ez így??  Legközelebb már motozás is lesz rajt előtt, mert ha kiviszek
egy telefont, akkor simán készíthetek képeket a térképemről és küldhetem
bárkinek!

*Nem vagyunk csalók!   Oldjátok meg másképpen!*