[Tajfutas] utolsó wc

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2018. Okt. 10., Sze, 09:29:39 CEST

Sziasztok!

Bár nekem nincs direkt tapasztalatom, elég nyilvánvaló, hogy a szállítás
költsége itt a meghatározó, tehát egy budapesti cég aligha fog jobb
ajánlatot adni az Őrségbe, mint egy környékbeli.

Ami meg az egész OB költségvetését illeti (merthogy ez is szóba került),
az idei egynapos formában nem lehet túlságosan nyereséges Viktornak. A
bevétel ugye jóval kisebb, mint egy kétnapos OB-é lenne, miközben a
kiadásoknál ott van annak az extra utazási és szállásköltsége, hogy a
teljes rendezői stáb távolról megy oda.

Üdv,
Skuló Marci