[Tajfutas] ONEB értesítő

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2018. Okt. 8., H, 13:05:23 CEST

Valamikor a ködbe vesző múltban, az 50 km gyalogló OB-kon csapattársam:
"Van abban még energia!" felkiáltással  néhány széntabletta bevételével
oldotta meg a verseny előtti-közbeni wc-zés nagydolgát. Belegondolva ez még
a "hoztad - vidd is haza" zöld elméletbe is illeszkedik. (Bár élettanilag
talán még nem egészen igazolt az elmélet; s ha már élettan, a
frissítőpontok egyes pályákon való elhelyezkedését sem látom még teljesen
igazoltnak)
Andor

Hites Viktor <tajfutas at outlook.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt. 7., V,
21:03):