[Tajfutas] [MTBO] RE: Sopron MTBO - október 6-7.

Zoltán Boros boros.zoli48 at gmail.com
2018. Okt. 1., H, 22:14:11 CEST

Sziasztok!
A szárhalmi erdő a régi tájfutó versenyek emlékei szerint is gazdag
úthálózatáról,jól futható,kis szintkülönbségű
hegy-domb vonulatáról,sűrű erdejéről híresült el, körbeveszik szőlős
területek,hétvégiházas és újabb települések.
Talaja ,útjai nagyobb esőzés esetén is jól tekerhetőek.nagyobb gond a
kutyasétáltatókkal és jó idő esetén a kerékpárosokkal
lehet!!!
A pályák gyorsak lesznek,próbáltuk a mezőnyre kalkulálni az időket,a
hazaiak ha felveszik a kesztyűt /ajánlott/ akkor használják ki
az év utolsó hazai derbijét.
Ez a terep tájbringára és kedvező hóviszonyok esetén sítájfutásra lenne a
jövöben is alkalmas,de ha ez kevésnek bizonyul,akkor
visszatérhetünk az embert és bringát próbáló Soproni-hegység meredélyeire
is.
Hajrá magyarok!!!!!

Boros Zoli  /Kapitány/
[image: 20170914_122832.jpg]