[Tajfutas] Őszi Spartacus Kupa pályái a RG-en

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Nov. 14., Sze, 17:27:45 CET

Janó igazad van, egyszerű átmenetet egyszerűen kell megoldani, de ez lehet
pályakitűzői koncepció. Annó én alkalmaztam, bejött. Gyors, futó szakasz
után beküldeni a mezőnyt egy technikás enyhe lefelébe, biztos a siker.
MM

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2018. nov.
14., Sze, 17:04):