[Tajfutas] Őszi Spari kupa - eredmények

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Nov. 5., H, 07:46:18 CET

Sziasztok!

Szeretném én is megköszönni a Szparis rendező gárdának a nagyon kellemes versenyt!
Nyílt technikásban frissítő pont ugyan nem volt (a szokatlan meleg ellenére nem is hiányoltam☺), és az útvonal választás is kevesebb akadt, de még így is sikerült a bokám és a bénaságom miatt, egy nagyon gyenge útvonalválasztást produkálnom. Nagyon élvezetes és technikás pályát kaptunk, mind a két nap, köszönet érte, mert voltam már több versenyen, ahol egész más felfogásban tűzték a nyílt technikás pályát, vagy ahol egyáltalán nem volt ilyen kategória, pedig most is nagyon kellemes volt, hogy csak odamentünk és lehetett indulni, akár egész korán is, mert a rendezőség a nagy érdeklődésre tekintettel egy percesre szűkítette az indítási időközt nálunk. Engem ez abszolút nem zavart kb. 2 átmenetben volt körülöttem valaki a két nap alatt a bő 30-ból.

A parkoló talaján elég rendesen dolgoztak a vaddisznók, de ezen az amúgy majdnem teljesen sík és füves részen úgy láttam ez nagy gondot nem okozott senkinek. A WC-ket sem kellett hál istennek használnom, a rajtok sem voltak túl messze kényelemesen ki lehetett sétálni, így nekem annyi tűnt fel csak fel, hogy második nap egyenesbe kaptunk sok szintet egyszerre, Ormay Misi a mi pályánkon jobban figyelt rá, hogy ne legyen nagyon sok a szint (nyílt technikásban aztán igazán vegyes tud lenni a mezőny), illetve, hogy jobban elosztva kaptuk meg a szintet.
Izomláz hiányra se így se úgy nem lehet panaszom azt hiszem.:)

Akit esetleg érdekelne még idén a Tájfutó Maratonon való indulás, annak szeretném jelezni, hogy az előzetes érdeklődés, és az érkezett visszajelzések alapján, meg a rászervezett másik régiós versenynek köszönhetően lemondunk az idei rendezésről, köszönjük a megértéseteket!

üdv. Viktor