[Tajfutas] Őszi Spari kupa - eredmények

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2018. Nov. 4., V, 21:08:47 CET

Sziasztok,
Gratula a rendezőknek, OB színvonalú verseny volt! Hosszú átmenet,
útvonalválasztás, frissítő pont ott is ahol a szabályzat nem írja elő..
Hosszú a lista, csak ezeket ragadtam ki a múltbeli kritikáim miatt.
Egy hibát szúrtam ki, a 69-es doboz tegnap fejjel lefelé volt feltéve, de
ez sok zavart nem okozott :))
Köszönet a Rendezőknek, remek volt minden!
Zka

Ps. Az érintésmentes rendszer szerintem nem biztosítja a fair play-t, én
nem engedném, csak ha mindenkinek biztosított. Persze meg lehet venni 22e
HUFért, de tényleg ez az irány?? 20 ep esetén akár egy-másfél perc előnyt
jelent.

Spartacus Tabáni <tabanispartacus at gmail.com> (időpont: 2018. nov. 4., V,

--
Sent from Gmail Mobile