[Tajfutas] Fair Play ocad9 1:4000 formátumban

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Nov. 4., V, 19:41:38 CET

Sziasztok,

Mellékelem a Fair Play képet OCAD 9 formátumban. 1:4000 méretarányban
készülő sprinttérképekhez beimportálható, ha van hely a készülő térképen.

Évekkel ezelőtt fedeztem fel valahol a neten és a 2015 évi térképjavítói
konferencián mutattam meg a prezentációmban. Az "áthatolhatatlan"
csővezeték, akkor még nem volt rajta.

Üdv,

Homo Navigators

Ui: 1980 táján a tatai edzőtáborban (Monspart Saci volt a szöv. kap.),
írásvetítővel kivetített térképen, felnőtt válogatott versenyző nem
tudta megmondani, hogy merre lejt egy hegyoldal. Kellő gondolkodási idő
volt a válaszra.

Name: 1_fair_play.ocd
Type: application/octet-stream