[Tajfutas] BudaSprint 2018 - Eredmények

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Nov. 3., Szo, 20:09:02 CET

Gyengébb(szemű)ek kedvéért, akik a futás közben elvesztik a "fonalat" és
nem tudják, éppen hol vannak, jó lett volna a terepen is valahogy
feltűnőbben jelezni a tiltott részeket. Én jóval feljebb képzeltem magamat,
amikor átfutottam a sraffozott részen, de meg is kaptam a büntetést, mert
tévedésből nagy kerülővel leszaladtam a rakpartra, ahonnan viszont csak egy
újabb nagy kerülővel tudtam a pontomat megközelíteni.

Üdv:
Kéri Gerzson

miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov. 2., P,
19:49):