[Tajfutas] ISOM 2017

Marczis István marczisi at gmail.com
2018. Nov. 2., P, 17:12:19 CET

Szia!
Megjelent az Openorienteering mapper 0.8.3-as verziója Windowsra, Linuxra,
Androidra, MacOS-re.
Készül a legújabb magyar nyelvi kiegészítés az openorienteering mapperhez.
www.
Már eléggé előrehaladott állapotban tartok a fordítással.  Nem csak az ISOM
2017-tel de a többi jelkulcs fordításával is. Újra fordítottam a régi
jelkulcs megnevezéseket is, mivel azok nem voltak pontosak.

A fordításhoz bárkinek lehet csatlakozni.

https://hosted.weblate.org/projects/openorienteering/map-symbols/

A fordítás le is tölthető, és felhasználható a teljes jelkulcs fordításhoz,
bár nem tökéletes még, és nem is lektorálta senki.

Üdvözlettel Marczis István SDS

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt.
29., H 17:56):