[Tajfutas] VJ Integrator magasszárú cipő műanyag felsőrész

Harkányi Zoltán harzol at gmail.com
2018. Május. 1., K, 21:18:12 CEST

 Sziasztok!

Harkányi Árpi vagyok, csak a bátyám postafiókjáról, mert ő van fent ezen a
listán.

A hétvégén a Nógrád GP-n a magasszárú, 43-as VJ Integratorom felső műanyag
része, a képen látható helyen (a mutatóujjamnál) eltörött, rögtön szaladtam
vele Guttmann Zolihoz, aki ideiglenesen gyorsan orvosolta is a dolgot egy
masszív ragasztószalaggal, és azt javasolta, a végső megoldásért írjak ide.

Van-e valamelyikőtöknek olyan szétkopott, szakadt, stoplijait vesztett
hasonló magasszárú, jobbos VJ Integrator cipője, aminek ez a műanyag része
még ép, és oda tudná adni nekem? Az enyém 2 évet bírta, az alsó része még
tök jól egyben van, csak ez a műanyag engedett el. Hátha van valaki, akinek
pont fordítva történt.

Ha a cipődre ismertél, légyszi ne ide válaszolj, ne a listát floodoljuk, és
ne is a bátyámat, hanem engem, az arpesz at gmail.com -ra írj! Sörben vagy
könyvben http://360fokbringa.hu/hu/konyv/ tudok hálálkodni, Mecsek Kupára
megyek, de Budapesten is át tudom venni.

Előre is köszi, ha tudsz segíteni!
Üdv,
Árpi