[Tajfutas] HOB eredmény ?

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2018. Már. 31., Szo, 19:26:46 CEST

A MTFSZ honlapon fent levő eredmények alapján az F/N18-21 tömegrajtos
mezőnye hibával szerepel, ami a történtek alapján ellentétes a
Versenyszabályzat 17.4. pontjával. A verseny eredményét az ellenőrzőbíró
ettől függetlenül még jogosult törölni, hiszen főleg a F21A mezőnyét  a
sokadik kilométer után az ellenőrzőpontok hiánya befolyásolhatta, hiszen
"nem lesz értékelhető, minek fussak" gondolat csábít a feladásra...
(A)