[Tajfutas] HOB rajtlista

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2018. Már. 22., Cs, 15:08:16 CET

Kedves Anita!

A versenyszabályzat alapján tökéletesen igazatok van, csak éppen az élet
haladott túl a szabályzaton. Gondolj bele, mennyire nem mindegy, hogy
valaki 0 körül, vagy 120 körül rajtol. Az első esetben esetleg szállást
kell keresnie, a második esetben még egy korai autós indulással eléri a
rajtidejét. És szállást találni 4 nappal a verseny előtt nem biztos, hogy
sikerül. (A tornatermi szállást életkorunk és nyavalyáink miatt zárjuk ki!)

Ezt a szabályozást meg kellene változtatni, főleg a bajnokságok esetében.
Erre fel is hínám az illetékesek figyelmét. Még szerencse, hogy a versenyek
többségénél ezt jóval rugalmasabban kezelik.

Üdv
Oldgombi

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com