[Tajfutas] ZVV megyei hosszú Döbröce 03.11.

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Már. 9., P, 13:02:21 CET

Jó lenne ha mindenk megirná a listára, van e esélye egyik vagy másik
versenyre eljutnia, igy leveleim számát nem csökkentve arányuk eltörpülne.
Persze az is megoldás hogy ezeket magánba levelezi mindenki:-)

Hites Viktor <tajfutas at outlook.hu> (időpont: 2018. márc. 9., P, 12:02) ezt

A Gmail mobilalkalmazásból elküldve