[Tajfutas] FW: Sítájfutó OB-k a RouteGadgeten

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Már. 5., H, 10:10:34 CET

Szia Miki!

Tökéletesen igazad van, ha kicsit másak az időjárási körülmények már sokkal több nehézséggel kerülhettünk volna szembe a nyomfektetésnél.
Azért a pénteki ködben így sem volt egyszerű a feladat, meg a lábunk is odafagyott a végére alaposan a szánhoz…
Ez is megerősíti azt, hogy mind a rendezőktől, mind adott esetben a versenyzőktől rugalmasságot igényel a szakág.

A GPS segítségével valóban gyorsan készülhetett egy egészen pontos térkép a nyomhálózatról.
Látszik, hogy mindenképpen hasznos a modern technika használata, amiben nem vagyok sajnos teljesen otthon, így jól jött a segítség.
Azért meggyőződésem, hogy e nélkül is használható térképet tudtam volna készíteni a nyomokról, max nem lett volna ennyire pontos,
és itt-ott kívánt volna némi intuíciót is a versenyzőktől.:)

A térképhez nyújtott segítségedet ezúton is külön köszönöm, nem beszélve a szánon való kitartásodhoz, de most legalább be tudtad vetni a 87 óta örzött honvédségi ereklyét aláöltözetként.:)

Ha lenne a lehetséges terepeinket saját, karbantartott működő nyomfektető eszköz, akkor a nyomfektetéssel kapcsolatos kockázati tényező is csökkenthető lenne! Persze tudom, hogy nem egyszerű ezeket a feltételeket megteremteni, de egy jó együttműködés a Síszövetséggel (ami persze látszik, hogy jelenleg vállalhatatlan módon működik) akár erre is nyílhatna lehetőség.

üdv. Viktor