[Tajfutas] OCAD Newsletter - World Orienteering Day

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Már. 1., Cs, 23:37:24 CET

Szia István,

Én az OCAD programon szocializálódtam. OCAD5-9-ig. Ehhez van rutinom.
Így nem könnyű a váltás az én esetemben. Gépemre le van töltve a OOM
verzió. Jó, én is ajánlani tudom használatra.

A váltásra nem is ösztönöz semmi, mert közel tíz éve javítottam utoljára
terepi térképet, két éve pedig egy városrészt. Szakma szerint az év
térképe címre hajazott, Lillafüreddel vetekedve.

Igen, jöjjenek az újdonságok
<http://orienteering.org/software-for-orienteering/>. Legyen minél több
szakmai találkozó, levelezés, bemutató róluk. Ha lesz időm, akkor
megtekintem ezt a Purple Pen-t <http://purplepen.golde.org/> is.

Üdv,

Janó, a megfáradt