[Tajfutas] Davaj Tázlár, dzséwok váltó

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2018. Júl. 15., V, 13:57:55 CEST

Sziasztok!

OK, és hol voltak a magyar szurkolók?
Az egész esemény alatt ...
Persze ez költői és nem azoknak szól, akik ott voltak ....

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>