[Tajfutas] Az otthonápolás munka. (elnézést kérek)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Júl. 11., Sze, 17:58:51 CEST

Szia Serdülő és minden hasonlóan gondolkodó,

Talán azt, amit Gerzsonnak, mint első megkeresőnek (elnézést, hogy
nevesítelek) is javasoltam:

"Már a együttgondolkodás is nagy támogatás.

Esetleg ezen a lapon megteheted, hogy aláírod a petíciót:
https://terjed.ahang.hu/campaigns/apolasidij

Ha aláírnád, akkor azt javaslom, hogy fogadd el az Adatvédelmi
irányelveket (oda tegyél pipát), alatta a "Szóljatok a fontos
eseményekről" csak akkor tegyél pipát, ha nem tartasz attól, hogy sok
levéllel fognak megkeresni és te is érintettnek érzed magadat.
Javaslatom: Ne tegyél pipát. "Hozzászólásod:" - ezt rád bízom, ha írnál
pár gondolatot, akkor nem kell a neveddel zárni az üzenetet, mert a
keresztnevedet automatikusan hozzáírja majd a program.
A "Petíció aláírása" gomb megnyomását követően feljövő levelet, amit a
bal oldalon lévő vezetőknek küldenél el, olvasd el, de a lap alján ne
járulj hozzá a továbbküldéshez "Lépés kihagyása". Szerintem nem jó a
levél tartalma, nincs szerényen megfogalmazva és bántó hangvételű.
A következő lapon arra kérnek, hogy Facebook-n vagy Twitteren osszad meg
a levelüket. Itt is "Lépés kihagyása"
A következő lapon a támogatásodat kérik, ezt se hagyd jóvá, ne adakozz.
Ezt én sem tettem meg, mert a PayPal rendszert nem szeretem. A levelemet
figyelemfelhívásnak szántam és nem arra, hogy adományt gyűjtsek számomra
azért még ismeretlen szervezetnek. Tehát itt is "Lépés kihagyása"
A végén látni fogsz egy táblázatot és egy köszönet nyilvánítást.

  A mai napon kb. 200-n csatlakoztak a petícióhoz.

Köszi, ha ezt megteszed,
Janó