[Tajfutas] JWOC2018 -Kecskemét térképhiba jelzése

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2018. Júl. 10., K, 22:35:29 CEST

Szia Janó!

Nem a térképek a hibásak, sőt. Szerintem kifejezetten a nyomdának ment
állományok kerültek fel, amik speciálisabbak, és a böngészők nem tudják
jól megjeleníteni. Nálam sem volt jó Firefox-ban. Viszont ha letöltöd,
és egy rendes (leginkább ugye Adobe) pdf-olvasóval nyitod meg, akkor
valószínűleg jó lesz.
A nyomtatási technológiáról Kovács Robi (Panka) tud majd bővebben
beszámolni.

Üdv,
Skuló Marci