[Tajfutas] Kategóriák összevonása

Filó György filo.gyorgy at ssskft.hu
2018. Jan. 22., H, 18:27:40 CET

El kell dönteni, hogy a mai rangsoroló rendszer kell, vagy a
kategóriákban való versenyzés.

Én úgy gondolom, hogy lehetne sokkal egyszerűbb kategóriánkénti rangsort
bevezetni, hiszen a 35-ös korú aki csak 15-20 körül végez a kategóriában

az könnyen lehet jobb a többszörös országos bajnok 65-ösnél. De ez kit
érdekel? Pusztán a kora erőléte miatt nem fair a játék. Sokkal
célszerűbb az

azonos kategóriákban lévőket rangsorolni és így nem kell taktikázni
mikor ki és hol induljon a jobb pontok miatt az utolsó pillanatban
módosítva.

Nincs szükség 40-50 rangsorolóra. Szerintem évi tíz rangsorpont alapján
reális lista lehet, amiben kellene (2 kiemelt, 4 normál, 4 regionális)
eredmény amit

lehetne kiemelt 120 pont, normál 100 pont, regionális 80 pont győztes a
többi a futott százalék szerint. Függetlenül attól, hogy ki mennyit
versenyez ezt az összeállítást

kellene figyelembe venni (maximum a saját legjobb eredménye kerülne be)
És ha holtverseny van akkor se baj.

Evvel támogatnánk, hogy OB-n is legyen induló és a regionális
versenyeken is.

Az biztos, hogy tavaly is több rangsoroló versenyen fizettünk rangsor
díjat amikor nem is rangsorolt.

Filó György

Links:
------