[Tajfutas] K-szám nyilvántartó rendszer?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Jan. 21., V, 22:21:32 CET

Szia Skuló,

Köszönöm a válaszodat. Csonti az alábbi linket küldte nekem:
http://admin.mtfsz.hu/terkep/lista

A felületre a saját felhasználói nevemmel, úgy ahogy írod nem tudok
belépni. (Lásd. mellékelt képernyőkép 3)

Az adatbank saját felhasználói felületén tudok K számot kérni és lista
is lenne róla, ha már lenne elfogadott igénylésem. (Lásd. másik két
képernyőkép) Magánember is adhat ki térképet. (Ritka mint a fehér holló.)

Egy kérdésem lenne a készülő listával kapcsolatban? Feltöltésre és
megtekinthetővé válnak-e maguk a térképek? Vízjelesen, középkategóriás
minőségben (kb. 200 dpi-vel). Ha igen, akkor a K szám lista egy térkép
archívum szerepét is betöltené.

Name: Terekep_nyilvantartas.jpg
Type: image/jpeg