[Tajfutas] kategória összevonás és rangsorpont

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2018. Jan. 20., Szo, 18:18:23 CET

Sziasztok!

Nagyon örülök, hogy a kategória összevonásokkal foglalkozó levelemmel egy
kicsit felkavartam az állóvizet, de sajnálom, hogy a téma a
rangsorpontokkal mellékvágányra futott.
Sokaknak a rangsorolás is lehet fontos, de úgy vélem, az idősebb szeniorok
számára fontosabb a teljesítőképességükhöz szabott pálya. És ehhez a
témához Hites Viktoron és Erdélyi Tiboron kívül nem szólt hozzá senki. Épp
ezért kíváncsian várom, hogy mit mondanak az országos rangsoroló versenyek
rendezői!
Versenyzőtársaimtól is várom a véleményeket, mert eddig is csak rangsor
témában nyilatkoztak meg.
Regionális rangsorolókon lehet megoldás a színkódos pálya, de akkor
gondoljanak arra, hogy legyen megfelelően rövid, de technikás pálya.
Ami meg a nyíltat illeti, a NyTR (nyílt technikás rövid) is olyan szokott
lenni, ami nekünk fizikailag már kicsit sok. Kitaláltam a NyTSz (nyílt
technikás szenior) pályát, mondjuk 60 felettieknek, de 70-es pályákkal! Mit
szóltok hozzá?

Üdv
Oldgombi

Mentes