[Tajfutas] A rangsor legyen rangsor!

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Jan. 20., Szo, 13:47:50 CET

Kedves sporttársak!

Sajnálom, hogy szerénységből a múltban egyszer sem tettem szóvá, hogy a
ranglista rendszerének kidolgozása és átalakításai során soha senkinek nem
jutott eszébe matematikust is bevonni ebbe a tevékenységbe. Most meghallva,
hogy új ranglista készül, úgy gondolom, nem hallgathatok tovább, és
javaslom a témához értő matematikus bevonását, de legalább véleményének a
kikérését. Nem magamra gondolok, most már idős korom és egészségi állapotom
miatt semmiképp nem vállalnám. Ismerek azonban egy fiatal matematikus
kollégát, akivel az MTA SZTAKI-ban ugyanahhoz a részleghez tartozunk (én
már régóta csak nyugdíjasként, mondanám, hogy professor emeritusként, ha a
kutató intézetekben is lenne ilyen tisztség, ami nincs). Csató Lászlónak
hívják az illetőt (Ph.D. fokozatot szerzett matematikai témában), akit az
Elnökség figyelmébe ajánlok, és aki más sportágak rangsorolásáról készített
publikációkat, például ezt:
http://eprints.sztaki.hu/9341/

Tájfutással nem foglalkozott, nem tudom volna-e kedve a mi rangsorolási
kérdéseinkhez hozzászólni, de esetleg meg lehetne kérdezni.

Üdv:
Kéri Gerzson