[Tajfutas] kategória összevonások/ hosszú/ teljes képernyős nézettel nézd

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2018. Jan. 19., P, 16:47:22 CET

A Boróka Kupán <http://astrois.hu/boroka-tavasz/2018/hu_invit.html> Szenior
kategóriát sose vonunk össze, eleve úgy írjuk ki 😉. Viszont volt, hogy
kérésre nyitottunk köztes kategóriát is (N65).
És biztos lesz mindkét nemben 70.

A Tavaszi Boróka Kupa február 24-25-én lesz, Kaskantyún. Szeretettel várjuk
a nevezéseket, információk a honlapon
<http://astrois.hu/boroka-tavasz/2018/index.html>.

HSE-KAL rendezők