[Tajfutas] Nyílt levél az MTFSZ Fegyelmi Bizottságához

Cenner Tibor cenner at cenner.hu
2018. Jan. 13., Szo, 21:15:09 CET

Szevasz Sólyom,

Szerencsére rosszul tudod.

Ha Te a térképhez legálisan jutottál  (neveztél a versenyre, és fizettél nevezési díjat, vagy a nevezés eleve ingyenes volt), akkor a térképet elteheted, a terepre később visszamehetsz, az egyes objektumokat megkeresheted, beazonosíthatod, stb, tehát a legálisan szerzett térképet korlátlan ideig használhatod, ha tudod (nekem megvannak még az ifikori versenyeimről pl. a Hárshegy térképek, az utak nyilván ugyanott vannak, de néhány objektum tekintetében biztos érnének meglepetések).

Ha valaki neked ezzel ellentéteset állított, az nagyon nincs tisztában a szerzői joggal.

Amit nem tehetsz meg, az az átdolgozás, valamint a  sokszorosítás és másolás, mert ezekhez valóban csak a szerzői jog jogosultjának, vagy az általa felhatalmazottaknak van joguk.

Üdv,

Dr. Cenner Tibor