[Tajfutas] Gödöllő Kupa_2018.03.11._megjelent a versenykiírás

György Kiss kissguriga at gmail.com
2018. Feb. 26., H, 23:17:08 CET

Néhány indok, hogy miért érdemes eljönnöd a Gödöllő Kupára március 11-én!
- egy nap két rangsoroló futamon is indulhatsz
- a futamok között fűtött versenyközpontban várakozhatsz
- meleg teával és zsíros kenyérrel is készülünk
- 14-es kategóriától felfelé pillangó vonalvezetésű pályák teszik
izgalmasabbá a délelőtti futamot
- senior kategóriákat kevés nevező esetén sem vonunk össze

*Nevezési határidő: március 5, hétfő *utána csak a helyszínen, az üres
helyekre lehet nevezni.
*A versenykiírásban szereplő árak már tartalmazzák a napi versenyengedély
díját!*

Versenykiírás: http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/17792/tipus/render
Nevezés: http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6397

Szeretettel várnak a rendezők!