[Tajfutas] Sítájfutó OB február 25. - Mátraszentimre

Kálmán Kinde kalman.kinde at gmail.com
2018. Feb. 19., H, 09:06:11 CET

Szuper!

Kérdés: mi a tudományos oka annak, hogy amikor 45 lettem, akkor 40-es és 50-es kategóriák voltak (21, 40, 50, 60), most pedig, amikor 50 leszek, akkor 45 illetve 55 (21, 35, 45, 55, 65)? Ha valaki nem értené, így sohasem tudok legfiatalabb lenni a korcsoportban :-(.

Üdvözlettel / With regards / Mit freundlichen Grüssen,

Kinde Kálmán
M: +36-20-940-1940
E: kalman.kinde at gmail.com