[Tajfutas] Sítájfutó OB infó február 18. - HALASZTÁS

Filó György filo.gyorgy at ssskft.hu
2018. Feb. 16., P, 09:16:50 CET

A Fifivel teljesen egyetértek a vitát lehet a pályán rendezni a másikra
rávert percekkel. Csak azért is megyek és leszorítom a dobogóról.

Az viszont figyelmet érdemel, hogy a szeniorok kesergünk, hisz egyre
kevesebben megyünk el, viszont a fiatalok azt se tudják mi az.

Gyuri

Links:
------
[1] http://www.bcdhungary.com