[Tajfutas] Sítájfutó OB infó február 18. - HALASZTÁS

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2018. Feb. 15., Cs, 09:26:01 CET

Szerintem pedig a tél monnyonle! Aki szerint jó havasesőben résztávozni és
15 centis hóban elsüllyedni úgy, hogy közben alkarnyi vastag sár tapad a
cipő talpára (mert hogy a budakeszi erdőkben ez van, és igen, tegnap én
üvöltöztem az erdőben) annak nem volt gyerekszobája. A keddi edzést
utáltam, a tegnapit gyűlöltem úgyhogy ma valaki meg fog halni és magamat
ismerve leütök egy gyanútlan turistát, az eszméletlen testét a kisvasút elé
hajítom, ami pedig megmaradt belőle azt az albínó szarvas etetőjében fogom
szétszórni! (Mert hogy a vadaspark felett a két kerítés között van egy
fehérszőrű kék szemű szarvas)
Úgyhogy mindenki gyorsan sítájfussa ki magát aztán olvadjon el ez a
szutyok, száradjon fel az erdő, különben vér fog folyni...