[Tajfutas] Sítájfutó OB infó február 18. - HALASZTÁS

Kiácz Bence bence.kiacz at bcdtravel.hu
2018. Feb. 14., Sze, 20:50:21 CET

Sziasztok!

Az elmúlt két nap esett elegendő hó Mátraszentimrén, viszont annyi
sítájfutó program lesz már ezen a hétvégén elérhető közelségben
(Szlovákia, Erdély, Ausztria, edzőtábor), hogy a kevés nevezőre
tekintettel most is halasztás mellett döntöttünk. Amennyiben kitart a
tél 1 napos formában elegendő nevező esetén február 25-én igyekszünk
pótolni a két futamot. Jövő hét csütörtökig várjuk a nevezéseket!

Üdv.
Bence

--
Bence Kiacz