[Tajfutas] Magyar OB eredmények 70-99-ig

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2018. Feb. 11., V, 17:33:24 CET

Sziasztok
A térképeket nem én, hanem a Sportágtörténeti Bizottság (SB) fogja adni,
ugyanúgy az SB köszöni ezt a hatalmas munkát és a folytatást is. Az 1970-et
megelőző éveket megpróbáljuk mi hozzátölteni az anyaghoz.
Az SB heteken belül beszkennelteti és (remélhetőleg) közzéteszi az eddig
megjelent összes magyar nyelvű nyomtatott tájfutó anyagot. Ezzel
kapcsolatban hamarosan kérünk kiegészítést az összegyűjtött anyaghoz. Tehát
nem érdemes másnak most szkennelni, elegendő lesz hivatkozni a megfelelő
oldalakra.
Ábel