[Tajfutas] kiírások

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2018. Feb. 7., Sze, 16:12:24 CET

Sziasztok!

Ha már szóba hoztátok ezt a témát, én is tennék egy javaslatot.
Amikor az Adatbank - Eseménynaptárban rákattintok egy versenyre, betöltődik
a verseny adatlapja. Ezen a lapon nagyon sok fontos információ rajta
lehetne, ha a rendezők azt mindig kitöltenék, sajnos sokszor nem teszik
(tisztelet a kivételnek!).
Sokszor nem tüntetik fel a helyszínt, vagy csak hiányosan. Nem elég annyi,
hogy pl. Mátra hegység, mert nem mindegy, hogy Mátraszentimre, Mátrafüred,
vagy Parádfürdő. (Csak példa volt, nem konkrét versenyről van szó.)
Még fontosabb lenne, hogy a nevezési időszakok ki legyenek töltve, hogy ott
egy pillantással megnézhessem, van-e még időm. Kevésbé fontos a helyszínek
GPS  koordinátája, de az sem árt, főleg a külföldieknek.
Nem érv az, hogy mindez benne van a kiírásban. Ha tudni akarom, hogy nem
késtem-e el a nevezéssel, azért ne kelljen egy 2 - 3, esetleg 4 oldalas
kiírást megnyitnom és végigböngésznem.
Ebből a szempontból jobb volt a régi versenynaptár, mert ott a nevezési
határidő is fel volt tüntetve a verseny sorában.
Kérem a rendezőket, vegyék figyelembe ezt a minimális többletmunkát jelentő
kérést.

Üdv
Oldgombi

Mentes