[Tajfutas] BÚÉK Kupa 2018

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2018. Dec. 26., Sze, 09:13:22 CET

Kedves Rendezők!
Arra kérlek benneteket, gondoljátok át a kiírásban a korosztályokat.
Írjatok ki F70-et és N 60-at. Megnéztem a tavalyi eredményeket, a fiúknál
20 indulóból 11 már túl a hetvenen, a lányoknál mind az 5 túl a hatvanon.
És esetleg nekünk elég lenne csak 1 pályát teljesíteni. (Aki többet akar,
az persze megteheti, de ez az ő döntése!)
További békés ünnepeket kívánok.
Oldgombi

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com