[Tajfutas] Gyurkó Fanni idei legjobbját futotta maratonon

Gy�rgy Boz� bozan.gyorgy at gmail.com
2018. Dec. 22., Szo, 14:51:43 CET

András, ne szerénykedj!
A 2:42-es idő maratonon ma is jó eredmény.
Sőt, idén ezzel az idővel 5.-ként pódiumon lehettél volna az országos
bajnokságon.
Mégpedig lazán egy ELTE SE Sashegyi gepárd mögött, aki 2:41:19-et futott.

Fanninak van 2:39-es maratoni ideje is 2017-ből, most Tokióra készül.
A hír az, hogy még decemberben is tudott jobb időt futni, mint összes
itthoni ellenfele az egész évben.

Ilyenkor azon is elgondolkodhatunk, hogy a tájfutás ad-e többet az
atlétikának, mondjuk versenyzőben,
vagy az atlétika ad-e többet a tájfutóknak, mondjuk lehetőségben?
Boxi

András Hegedüs <ahege50 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. dec. 21., P,
15:29):