[Tajfutas] Gyurkó Fanni idei legjobbját futotta maratonon

András Hegedüs ahege50 at gmail.com
2018. Dec. 21., P, 15:29:15 CET

Sziasztok,
tudom, hogy ez a lev.lista nem nosztalgiázásra készült, de ez a 2:42
felidézett bennem egy régi történetet. 1976-ban, amikor a szakvezetés
szerint a férficsapatunk nem készült fel megfelelően a világbajnokságra és
csak a nők utaztak Skóciába, bánatunkban elmentünk a maratoni magyar
bajnokságra, amit akkor rendeztek először a Margitszigeten. 2:42-es idővel
17. lettem, és az atléták szerint sokkal jobb is lehettem volna, ha
legalább 3 órával a futás előtt eszek valami sportos ebédet és nem másfél
órával paradicsomos káposztát, és ha legalább néhány korty vizet megiszok a
frissítő pontokon.
Fanninak gratulálunk!
Düdü.

Gy�rgy Boz� <bozan.gyorgy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. dec. 20., Cs,