[Tajfutas] Sífutó felszerelést vennék!

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2018. Dec. 19., Sze, 08:55:43 CET

Sziasztok!
Köszönöm szépen az ajánlatokat, a pillanatnyi helyzetemre sikerült
megoldást találni. Viszont a levél kapcsán Őzse Ágitól kaptam olyan
információt, ami közérdekű lehet:

*"VASAS síházban (Félúton a Normafa és az edzőtábor között) kölcsönözni is
tudsz. Havas napokon minden délután van valaki a házban."*
Érdemes kipróbálni, nagy élvezet a szép havas erdőben sífutni!
És akinek nem csak a léc hiányzik hozzá,hanem a tudás is, annak ajánlom
figyelmébe egy régi csapattársam oktatását:
http://sifutas.hu/
Hátha idén a sítájfutó szakág is fellendül egy kicsit:)!
Orsi

Balázsné Krasznai Orsolya <bakrorsi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018.
dec. 15., Szo, 21:02):