[Tajfutas] Diákolimpa a sportág népszerűsítéséért

Tibor Gera gera.tibor at szegedivasutasse.hu
2018. Dec. 19., Sze, 07:44:46 CET

Sziasztok!

Van egy Diákolimpiai szabályzat a bajnoki rendszerben.
Íme:
  - A megyei versenyeken a III. korcsoportban C vagy könnyű B nehézségű
pályát kell kitűzni. - Az országos döntőben a pályák nehézségi foka B
(kerülendő az ennél nehezebb pályák kitűzése, mivel a megyei döntőkről
kezdő versenyzők is feljuthatnak). - Az országos döntő normáltávú versenyén
az FN II. korcsoport pályáit kötelezően szalagozni kell. A rövidtávú
versenyen a rendezőség a terep és a pálya adottságaitól függően hozhat
döntést a szalagozásról. - Az országos döntőt próbáljuk
„fesztivál-jellegűvé” tenni, pl. a versenyzést kiegészítő programok
szervezésével.

Zoltán Miháczi <mihacziz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. dec. 19., Sze,
7:36):