[Tajfutas] [MTBO] Re: Ripszám Emlékverseny

Sandor Talas sandor.talas at gmail.com
2018. Dec. 17., H, 21:56:07 CET

Eppen bevetelnovelesi strategian dolgozom, igy nem tudom kihagyni a
javaslatot ;-)

A kulonbozo trekkeket kulonbozo aron lehetne adni:

1) Standard - $
2) Minoseg-garantalt - $$
3) Elozo evi gyoztese - $$$
4) Egyenre optimalizalt* - $$$$

(*futosebesseg megadasa szukseges kulonbozo talaj- es meredekseg-viszonyokra)

Udv,
S.