[Tajfutas] Milos Nykodym kifakadása az IOF ellen

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Dec. 8., Szo, 15:32:14 CET

Pedig hasonló eredményei vannak a világversenyeken erdőben és városban is.

Amúgy érthető, hogy a norvégiai Vb-ig vannak zömében World Cup erdei
futamok (maga a VB is World Cup futam egyben), mert 2020-ban sprint VB
következik.

Számomra, aki fotelből követem az eseményeket, a long események kicsit
uncsiak közvetítés szempontjából, kivéve az utolsó 5-8 induló futását.

Mit szólna hozzá Milos, ha újra csak két évenként lenne Világbajnokság?
(Csak egy egyéni és egy váltó, minden selejtező nélkül.)

Ui: Fifi, Fogadd el egy volt munkavédelmi és tűzvédelmi meghízott
tanácsát. A következő lűdözésedre -biztos ami biztos- vegyél fel egy
védőszemüveget.