[Tajfutas] Terem-tájékozódás (válasz Szabon Jánosnak)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Dec. 6., Cs, 15:28:57 CET

Szervusz János,

A nagy érdeklődésre való tekintettel nemcsak fegyvert adok, hanem
lőszert is.

Mellékelve küldök egy -a közelmúltban (2008) készült- tanulmányomat a
terem-tájékozódási bemutatók szervezéséről.

A doksi alapján módosítom az előző levelemben írt dátumot: 2007-2015-re.

Aki a csatolmányban lévő linkek képeit is szeretné megnézni (úgy teljes
az anyag), az keressen magánlevélben, mert a teljes tömörített mappa 2,4
Mb méretű és azt ha jól tudom nem szereti a levelezői lista szervere.

A protokollban megemlítődik Skuló is, mint SI szakértő (Ő az is.).
Mielőtt megrohamoznátok kérdésekkel, tájékoztatlak titeket, hogy már
előkészület alatt van az a leírásom, ami segít/elmagyarázza a SPORTident
használatát, MT2003 program felhasználásával, egyszerűen, emészthetően.

*"Savanyú, érdeklődés nélküli arcok az elején, mosolygós, kipirult
tekintetek a végén."*