[Tajfutas] MOBO pontfogási problémák

Török Imre toreny at freemail.hu
2018. Dec. 3., H, 16:22:30 CET

Sziasztok!

Ma próbálgattam először a MOBO alkalmazást. Azzal a problémával szembesültem, hogy a pontoknál a QR kód beolvasásakor az alkalmazás sokszor spontán újraindul anélkül, hogy elküldené a pontfogást a szerverre. A pontok kb. felénél jött elő ez a probléma, és általában 2-3 próbálkozás után már sikerült a pontfogás. Viszont volt egy olyan pont is, ahol 6-7 próbálkozás után feladtam, mert mindig újraindult az applikáció.

Van valakinek tapasztalata ezügyben?
A beállítások menüben van egy olyan lehetőség, hogy külső QR kód olvasó használata, ha a beépített változat nem működik. Ez esetleg megoldja ezt a problémát?

Üdvözlettel:

TÖRÖK Imre