[Tajfutas] Körös-torok Kupa

Paskuj Mátyás paskujm at gmail.com
2018. Aug. 31., P, 20:41:25 CEST

Kedves Jenő,

Elnézésedet kérem, hogy még nem válaszoltam leveledre, a nevezési határidő
hétfőn este jár le. Kérdésedre, még nem tudok érdemleges választ adni.

Nevezés zárása után döntünk, hogy milyen kategóriát vonunk össze.

Addig is szíves türelmedet kérem, kérlek propagáld versenyünket
kategóriatársad körében, hogy minél többen vegyetek részt a III. Körös-torok
Kupán, Csongrádon szeptember 8-án.

Üdvözlettel:

Paskuj Mátyás

szervezőbizottság elnöke