[Tajfutas] Fogadj örökbe egy iskolát! - 3. feladat

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Aug. 24., P, 19:13:43 CEST

Tisztelt Doktor urak,

Az elnézésüket kérem. Nővérkém már fiatalon megtanított arra, hogy ő nem
tornatanár, hanem testnevelő tanár.

Dosek Toncsi évfolyamtársának anno (1977 ?) megmondta, hogy jön az
Öcsikém és meg fog verni. (azaz legyőzöm)

Azért képes volt nekem magas szárú, bőr túracipőt hozni Csehszlovákiából
a jó kis stoplis "topacski" helyett. :((  Le is törtem mint a bili füle.

Az Újpesti Napló 6. oldalán olvashatsz róla
<https://www.ujpest.hu/feltolt/ujpesti_naplo_2018-18.pdf>.

Janó