[Tajfutas] Fwd: nincs tárgy

Pavlovics György dr.pavlovics.gy at freemail.hu
2018. Aug. 23., Cs, 15:18:42 CEST

-------- Továbbított levél --------

Feladó: Pavlovics György <dr.pavlovics.gy at freemail.hu>
Dátum: 2018 augusztus 22 22:18:38
Tárgy: nincs tárgy
Címzett: tajfutas-request <tajfutas-request at lazarus.elte.hu>

Talán nem kellett volna törölni az eredményt,majdnem mindenkit megzavart a pótszimból kódbibája,én második érkezéskor egy női versenyző térképéről láttam,hogy jó helyen vagyok,végül is mindenki érintette a pontot,beérkezéskor javasoltam,hogy vonják le mindenkinek az idejéből az első pontig eltelt ídőt,és ez alapján hirdessenek eredményt,mert utánna már egyenlőek voltak a feltételek a számunkra nehéznek sikeredett pályán/mindenki bőven a hosszútávú győztesidőn felül teljesített/A Versenybíróság döntött ahogy döntött