[Tajfutas] (nincs tárgy)

Péter Marton pmarton3x at gmail.com
2018. Aug. 22., Sze, 21:00:42 CEST

Kénytelen vagyok hozzászólni,mivel a helytelen kóddal megadott pótszimból
engem érintett igazán.A sportunk számunkra
hobbi egy játék és érthetően bosszantó,ha elrontják.Amikor a ponthoz értem
és nem stimmelt a kód,először arra gondoltam,
hogy egy ilyen gondosan szervezett versenyen csak én hibázhatok,mert ha
rossz kódú ponton dugok és továbbmegyek,vége
a dalnak. Aztán jöttek mögöttem indulók és olyanok is akik ugyan előttem
startoltak,de egy-két tiszteletkör után újra visszatértek,
mondani sem kell,hogy mind rutinos versenyzők.Persze nem vagyunk
egyformák,de úgy láttam egy kicsit mindenkinek megzavarta
a fejét ez a malőr..Ezen a napon nem tudtunk magabiztosan versenyezni. A
versenybíróság helyesen döntött.
Ismerem Nagy Lajost,a körülményeit,a reakcióit,de lehiggad és nem hagyja
abba. Emiatt biztosan nem.

Nagy Lajos <nagyluji43 at vipmail.hu> ezt írta (időpont: 2018. aug. 22., Sze,
18:46):